Perşembe, Nisan 16, 2015

GRATİS ALIŞVERİŞİM :)

                                                         
GRATİS ALIŞVERİŞİM :)
Herkese yeniden Merhaba:)Bugün sizlere en son yaptığım gratis alışverişimden bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz ki özel günler haricinde de gratis tüm ürünlerde olmasa da bazılarıda indirimler yapıyor bende bunları takip eden biri olarak ,indirim olduğu anda koşarak gidip aldım. Şimdi hep birlikte ürünlerimizi inceleyelim:)
1.GoldenRose Eyebrow

İlk olarak size goldenrose kaş farımı yorumlamak istiyorum. Çünkü tek indirimden aldığım ürün:)Ben kaşlarma belirgin hatlar vermeyi ve hafif dolgunluk katarak doğal görünümlü kaş görüntüsünü çok seviyorum. Kaş rimeli ve kalemi denedim tabikide birde kaş farını denemek istedim. Açıkçası daha kolay ve hızlı uygulayabilirim diye düşündüm ve öylede oldu:) Rengi tam bana göre.Bu seride üç renk mevcut çoğu kişi kendi rengini bulabilir. Aşağıdaki resimdede görebileceğiniz gibi;
 
 
 
Bir kaş fırçası çıkıyor içinden , ben bununla uyguluyorum ve hemen dolduruyor gayet başarılı. Kaşınızın dış hatlarını doldurmak veya çizebilmek için daha ince uçlu , açılı fırçalar kullanabilirsiniz. Elimde de görmüş olduğunuz gibi dokusu çok yumuşak ve hemen rengini veriyor. İçeriğinde E vitamini varmış(üzerinde yazıyordu söylemek istedim:))Normalde fiyatı 20 TL idi. İndirimli fiyatı: 10 TL:)
2.Essence Blush Up Allık
Bu allıkla ilgili tek endişem rengiydi. Ben daha çok doğal duran tonları severim. Ama dışarıdan görünüşü ve kutusu çok hoşuma gitti fiyatı da indirim olmamasına rağmen çok uygundu:) Ürün çift renkten oluşmuş pembe ve turuncu olmak üzere bu ikisini karıştırınca somon rengine benzer bir renk çıkıyor. Bunu aldıktan sonra görebildim maalesef tester yok :/ Gratisin en büyük eksikliği çoğu üründe tester olmaması. Devam edersek allık fırçanızı iki kez orta kısmına dokundurmanız yeterli olacaktır , anında renk veriyor. Şeker kız gibi yanaklarınız olsun istemiyorsanız benim tavsiyem bu şekilde kullanmanızdan yana :)
 
Elimde sizin için göstermek istedim rengi bu şekilde olsa da hafif olduğunu düşünmeyin yoğun pigmentasyona sahip. Yüzünüzde çok daha belirgin , pembemsi olduğunu göreceksiniz. Fiyatı: 13 TL
3.Essence Lashbase ( Rimel Bazı)
Sonunda kavuştuk :) demek istiyorum. Her gittiğim gratis mağzasında tükenen , sürekli gelir denilen ama bir türlü stoklara girmeyen bazıma nihayet kavuştum. Aralarında en sevdiğim ürün bu olduğu için sona sakladım . Rimelsiz dışarı çıkamayan biriyim :)
Bu ürün aşağıdaki resimde de gördüğünüz gibi beyaz bir rimel. Ne işe yaradığına gelecek olursak , asıl rimelinizi sürmeden önce bunu kullanıyorsunuz kirpikleriniz bembeyaz olacaktır. İlk sürdüğünüz andan itibaren etkisini , yumuşak dokunuşunu göreceksiniz. Uzun kirpiklere sahip olmasam da hafif sık kirpik yapım var. Sürdüğümde kirpiklerimi tek tek ayırıyor ve uzatıyor. İsterseniz tek isterseniz birkaç kat sürebilirsiniz. Sonrasında kullandığınız asıl rimelini beyazlar yok olana kadar uygulayın . Ben rimelimi 2 kat uyguluyorum aynı zamanda dolgun gözükmesini de sağlamış oluyorum :)
Fiyatı: 10 TL
Bugün ki alışverişim bu kadardı umarım beğenmişsinizdir. Çok yakında yeni kozmetik alışverişlerim ve makyajımı çıkarmada hangi ürünleri kullandığımı sizlerle paylaşacağım :)
Görüşmek üzere :)))

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com