Pazar, Haziran 07, 2015

RIMMEL extra 3D Lash Mascara

Herkese merhabalar:) Uzun zamandır yazamadığım için çok üzgünüm finaller benim peşimi daha yeni bırakabildi:/ Bende hemen son zamanda en yeni ve en sevdiğim rimeli tanıtmak istedim.Artık uzun bir ara vermem yazılarımda umuyorum ki:)
Fotoğraftada gördüğünüz gibi silikon uçlu bir fırçası var.Aslında çok uzun zamandan beri bu silikon uçları sevmiyordum.Watsons ın hafta sonu 1 alana 1 bedava kampanyasından almıştım bir süre önce.Tamamen şans eseri oldu sırf uyguna geliyor diye aldım resmen:) İyikide almışım çok beğendim yeni favori günlük rimelim kesinlikle bu oldu.
Fırçayı daha yakından görmenizi istedim umarım başarılı olmuşumdur:)Bol bol görsel koymak istiyorum bu yazımda.Kirpiklerimi tek tek uzatıyor ve ayırıyor.Doğal ve uzun bir kirpik sağlıyorsunuz kesinlikle Aşağıya kirpiklerimde nasıl durduğunu paylaşacağım.Birazda dolgunluk istiyorsanız 2-3 kat şeklinde sürmek gerekiyor.Yinede sürmekte zorlanmıyorsunız rahatça çok kısa bir sürede dışarı çıkmaya hazırsınız.Bulaşmamasıda ek bir artısı oldu benim için:)
Görüldüğü gibi sonuç bu şekilde tabikide ilk katta sadece kirpikleri ayırıyor pek uzattığını söyleyemem ama 2-3 katta sonuç bu :) Bende ki numarası 003 Extreme Black 
Fiyatı:14 TL  Çoğu rimeli ve bunun performansını düşününce indirimsiz bu fiyatı çok uygun:)
Ilk defa görsel paylaştım hatalarım olmul olabilir o yüzden affınıza sığınıyorum.Bu konuyla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.Yorumlarınızı bekliyorum:) iyi geceler..



3 yorum:

  1. merhaba tatlım maşallah kirpikler süper :) bloğun hayırlı olsun bende bloğuma beklerim sevgiler:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim aslında kirpiklerim uzun değil ama rimellerim sağolsun çok güzel uzatıyorlar:) bende senin blogunu takip ediyorum yazılarını çok beğeniyorum canım:)

      Sil
  2. Güzel Paylaşım İçin Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email İnstagram

Begüm ABALI

Begüm ABALI

Popular Posts

İzleyiciler

Copyright © Makyaj Kutum | Makyaj Moda Bakım ve Güzellik Blogu Bu sitenin tüm hakları saklıdır. Makyaj Kutum Blogspot
Web Design Kaan Demirbay | Site Sahibi Begüm Abalı - www.makyajkutumblog.blogspot.com